Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Suzuki GSF BANDIT GSF 650 A Bandit (WVJC) (2006.10-2008.12) 86km » 182857 febi bilstein
wybrany samochód: 
Suzuki Gsf Bandit Gsf 650 A Bandit (wvjc) (2006.10-2008.12) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PÓŁOŚ NAPĘDOWA CITROEN 182857 FEBI BILSTEIN

182857 PÓŁOŚ NAPĘDOWA CITROEN FEBI BILSTEIN
febi 182857
PÓŁOŚ NAPĘDOWA CITROEN 182857
382.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

182857

producent:

FEBI BILSTEIN

oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 14,250
z nakrętką
Wymiar gwintu M33x1,5
Zewn. uzębienie, od strony koła 35
Zewnętrzne uzębienie, od strony mech. różnicowego 41
Min. długość [mm] 1086
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 112
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 103,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PÓŁOŚ NAPĘDOWA CITROEN 182857 FEBI BILSTEIN

Półoś napędowa przód P 1086mm pasuje do: CITROEN JUMPER I, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 1.9D-2.8D 02.94-
numery OEM:
FIAT      1463102080
FIAT      1478213080
FIAT      1478552080
FIAT      1487936088
FIAT      1487936098
FIAT      1491244080
FIAT      1495546080
PEUGEOT      3273.09
PEUGEOT      3273.10
PEUGEOT      3273.13
PEUGEOT      3273.5V
PEUGEOT      3273.5W
PEUGEOT      3273.CN
PEUGEOT      3273.CP
PEUGEOT      3273.Q7
PEUGEOT      3273.R3
PEUGEOT      3273.ZZ
zamienniki:
655-159
brak
METELLI CIFAM

Zastosowanie PÓŁOŚ NAPĘDOWA CITROEN 182857 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.