Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Fiat DUCATO Autobus (244_) 2.8 JTD 4x4 (2002.07-???) 128km » 183469 febi bilstein
wybrany samochód: 
Fiat Ducato Autobus (244_) 2.8 Jtd 4x4 (2002.07-???) 128km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PÓŁOŚ NAPĘDOWA BMW 183469 FEBI BILSTEIN

183469 PÓŁOŚ NAPĘDOWA BMW FEBI BILSTEIN
febi 183469
PÓŁOŚ NAPĘDOWA BMW 183469
513.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

183469

producent:

FEBI BILSTEIN

oś przednia, z lewej
ze śrubą
Ciężar [kg] 6,358
Wymiar gwintu M16x1,5
Zewn. uzębienie, od strony koła 37
Zewnętrzne uzębienie, od strony mech. różnicowego 27
Min. długość [mm] 562
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 89
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 82,3

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PÓŁOŚ NAPĘDOWA BMW 183469 FEBI BILSTEIN

Półoś napędowa przód L 562mm pasuje do: BMW 5 (F10), 5 (F11), 6 (F12), 6 (F13), 6 GRAN COUPE (F06) 2.0-4.4 08.10-10.18
numery OEM:
BMW      31 60 7 593 043
BMW      31 60 7 618 681

Zastosowanie PÓŁOŚ NAPĘDOWA BMW 183469 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.