Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 183636 febi bilstein

PÓŁOŚ NAPĘDOWA CITROEN 183636 FEBI BILSTEIN

183636 PÓŁOŚ NAPĘDOWA CITROEN FEBI BILSTEIN
febi 183636
PÓŁOŚ NAPĘDOWA CITROEN 183636
293.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

183636

producent:

FEBI BILSTEIN

oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 5,772
z nakrętką
Wymiar gwintu M20x1,5
Zewn. uzębienie, od strony koła 21
Zewnętrzne uzębienie, od strony mech. różnicowego 22
Min. długość [mm] 855
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 79,4
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 75,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PÓŁOŚ NAPĘDOWA CITROEN 183636 FEBI BILSTEIN

Półoś napędowa przód P 855mm pasuje do: CITROEN C3 II, DS3, PEUGEOT 207, 207/HATCHBACK 1.0-1.6D 02.06-

PÓŁOŚ NAPĘDOWA CITROEN 183636 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE PÓŁOŚ NAPĘDOWA CITROEN 183636 producenta FEBI BILSTEIN

PEUGEOT

3273.KJ, 3273.KK, 3273.PZ, 3273.QA

numery OEM:
PEUGEOT      3273.KJ
PEUGEOT      3273.KK
PEUGEOT      3273.PZ
PEUGEOT      3273.QA

Zastosowanie PÓŁOŚ NAPĘDOWA CITROEN 183636 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.