Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Volkswagen TRANSPORTER T6 Platforma / podwozie (SFD, SFE, SFL, SFZ, SJD 2.0 TDI (2015.08-???) 150km » 186068 febi bilstein
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T6 Platforma / Podwozie (sfd, Sfe, Sfl, Sfz, Sjd 2.0 Tdi (2015.08-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PÓŁOŚ NAPĘDOWA TESLA 186068 FEBI BILSTEIN

186068 PÓŁOŚ NAPĘDOWA TESLA FEBI BILSTEIN
febi 186068
PÓŁOŚ NAPĘDOWA TESLA 186068
356.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 12.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:4 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

186068

producent:

FEBI BILSTEIN

oś tylna strona lewa
oś tylna strona prawa
Ciężar [kg] 7,100
Wymiar gwintu M24 x 1,5
Zewn. uzębienie, od strony koła 30
Zewnętrzne uzębienie, od strony mech. różnicowego 29
Min. długość [mm] 809
oś tylna strona lewa
oś tylna strona prawa
Ciężar [kg] 7,100
Wymiar gwintu M24 x 1,5
Zewn. uzębienie, od strony koła 30
Zewnętrzne uzębienie, od strony mech. różnicowego 29
Min. długość [mm] 809

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PÓŁOŚ NAPĘDOWA TESLA 186068 FEBI BILSTEIN

Półoś napędowa tył L/P 809mm pasuje do: TESLA MODEL 3 Electric 06.18-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PÓŁOŚ NAPĘDOWA TESLA 186068 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Opinie Klientów o PÓŁOŚ NAPĘDOWA TESLA 186068 FEBI BILSTEIN:

Robert, Warszawa
2025-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.