Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Mazda DEMIO (DW) 1.3 16V (DW3W, DW19) (1998.08-2003.07) 63km » 28916 febi bilstein
wybrany samochód: 
Mazda Demio (dw) 1.3 16v (dw3w, Dw19) (1998.08-2003.07) 63km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy 28916 FEBI BILSTEIN

28916 Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN
26.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

6PK1047, 6PK1048, 6PK1049, 6PK1050, 6PK1051, 6PK1052, 6PK1053

numer części:

28916

producent:

FEBI BILSTEIN

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1050
MateriałEPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg]0,107
Ilość żeber6
nr EAN4027816289166
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 28916 FEBI BILSTEIN

Pasek wielorowkowy (6PK1050) pasuje do: IVECO DAILY III, AUDI A3, CITROEN C2, C2 ENTERPRISE, C3 I, C3 II, C3 PLURIEL, C4, C4 I, OPEL ASTRA H, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, SIGNUM 1.1-2.8D 04.96-
numery OEM:
AUDI      03G 903 137 B
AUDI      3G 903 137 B
AUDI      3G903137D
CITROËN      5750.PL
CITROËN      5750.PN
CITROËN      5750.WY
OPEL      13 40 259
OPEL      63 40 619
OPEL      63 40 663
PEUGEOT      5750.WY
SEAT      03G 903 137 B
SEAT      03G 903 137 D
SEAT      3G 903 137 B
SEAT      3G 903 137 D
SKODA      03G 903 137 B
SKODA      3G 903 137 B
VOLKSWAGEN      03G 903 137 B
VOLKSWAGEN      3G 903 137 B
VOLKSWAGEN      3G903137D

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 28916 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.