Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Citroën XM Break (Y3) 3.0 (1989.05-1994.07) 167km » 38245 febi bilstein
wybrany samochód: 
Citroën Xm Break (y3) 3.0 (1989.05-1994.07) 167km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy 38245 FEBI BILSTEIN

38245 Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

6EPK1019

numer części:

38245

producent:

FEBI BILSTEIN

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1019
Szerokość [mm]21,0
Grubość [mm]5,0
DIN / ISO7867
MateriałEPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Cecha chemicznaelastyczny
Ciężar [kg]0,104
Ilość żeber6
nr EAN4027816382454

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 38245 FEBI BILSTEIN

Pasek wielorowkowy (6PK1019) pasuje do: FORD FIESTA, FIESTA V, FUSION 1.25-1.6 11.01-11.13
numery OEM:
FORD      1 141 317
FORD      1 148 907
FORD      1 253 583
FORD      1 365 336
FORD      1 829 195
FORD      1 829 195 SK
FORD      2S6E6D314AB
FORD USA      2S6E6C301CA
FORD USA      2S6E6D314AA
FORD USA      2S6E6D314AC
FORD USA      2S6E6D314AD
FORD USA      2S6E6D314AD SK

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 38245 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.