Części do samochodów e-autoparts.pl
ikona koszyka
Koszyk
jest pusty
logowanie
Zaloguj się
części samochodowe » filtry » filtr oleju » Filtr oleju, 38564 febi bilstein gmbh + co kg

Filtr oleju 38564 FEBI Bilstein GmbH + Co KG

38564 Filtr oleju FEBI Bilstein GmbH + Co KG
17.00 zł
Kup
 

przewidywany
termin realizacji ?

1 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (9 ocen)
numer części:

38564

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Wysokość [mm] 93
średnica zewnętrzna [mm] 78,3
Gwint wewnętrzny [mm] 3/4" - 16 UNF
Ciężar [kg] 0,32
dla numeru OE 047 115 561 G
nr EAN 4027816385646
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 38564 FEBI Bilstein GmbH + Co KG

Filtr oleju pasuje do: SEAT AROSA; SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, OCTAVIA I; VW LUPO I 1.0/1.4 10.98-05.03
numery OEM:
SEAT      047 115 561 C
SEAT      047 115 561 G
SEAT      47 115 561 C
SEAT      47 115 561 G
SKODA      047 115 561 G
SKODA      47 115 561 G
VW (VOLKSWAGEN)      047 115 561 B
VW (VOLKSWAGEN)      047 115 561 C
VW (VOLKSWAGEN)      047 115 561 G
VW (VOLKSWAGEN)      47 115 561 B
VW (VOLKSWAGEN)      47 115 561 C
VW (VOLKSWAGEN)      47 115 561 G

Zastosowanie Filtr oleju 38564 FEBI Bilstein GmbH + Co KG w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 38564 FEBI Bilstein GmbH + Co KG:

2020-04-12
 5/5
Filtr wymieniony i na razie filtruje ;)
2021-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-16
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
2021-08-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-21
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
2020-03-15
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta febi teraz kupiłem 26704 i sprawuje się całkiem okej
2022-01-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.