Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Daihatsu HIJET Platforma / podwozie (_U20) 1.0 Touring 4x4 (1986-1990) 45km » 40485 febi bilstein
wybrany samochód: 
Daihatsu Hijet Platforma / Podwozie (_u20) 1.0 Touring 4x4 (1986-1990) 45km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, ProKit 40485 FEBI BILSTEIN

40485 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, ProKit FEBI BILSTEIN
febi 40485
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, ProKit 40485
67.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

40485

producent:

FEBI BILSTEIN

Status produktu: Normalny
Długość [mm]225
Gwint zewn. [mm]M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm]M16 x 1,5
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]0,49
dla numeru OE3812.G3 SK
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz nakrętką
nr EAN4027816404859

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, ProKit 40485 FEBI BILSTEIN

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 225mm) pasuje do: PEUGEOT 508 I, 508/KOMBI 1.6-2.2D 11.10-12.18
numery OEM:
PEUGEOT      16 071 423 80
PEUGEOT      16 071 423 80 SK
PEUGEOT      3812.G3
PEUGEOT      3812.G3 SK

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, ProKit 40485 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, ProKit 40485 FEBI BILSTEIN:

Wioletta, Grabica
2023-10-14
 5/5
Jestem bardzo zadowolony
Jacek, Brzeźnica
2024-09-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Bezrzecze
2019-12-19
 5/5
Zakup 42471 febi z polecenia mechanika
Mariusz, Wołomin
2020-02-24
 5/5
Polecam zakupy szybka dostawa możliwości płatności online. 41094 dobra jakość i cena
Robert, Wiele
2022-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Jawor
2024-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Ełk
2023-04-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Górażdże
2022-05-09
 5/5
Regulator napiecia GER 001
Marcin, Jawor
2024-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Wiele
2022-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Ełk
2023-04-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.