Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Citroën XSARA Break (N2) 2.0 HDi 109 (2001.05-2005.08) 109km » 43781 febi bilstein
wybrany samochód: 
Citroën Xsara Break (n2) 2.0 Hdi 109 (2001.05-2005.08) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożysko pośrednie, wał napędowy 43781 FEBI BILSTEIN

43781 Łożysko pośrednie, wał napędowy FEBI BILSTEIN
218.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

43781

producent:

FEBI BILSTEIN

Status produktu: Normalny
Średnica wewnętrzna [mm]35,0
średnica zewnętrzna [mm]85,0
Strona zabudowyz prawej
Ciężar [kg]0,06
nr EAN4027816437819

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko pośrednie, wał napędowy 43781 FEBI BILSTEIN

Podpora wału napędowego (35mmx85mm, z łożyskiem) pasuje do: SEAT ALHAMBRA, VW CALIFORNIA T4 CAMPER, MULTIVAN T5, SHARAN, TRANSPORTER T4, TRANSPORTER T5 1.8-3.2 09.97-03.10
numery OEM:
SEAT      02G 409 335 B
SEAT      2G 409 335 B
VOLKSWAGEN      02G 409 335 B
VOLKSWAGEN      2G 409 335 B

Zastosowanie Łożysko pośrednie, wał napędowy 43781 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.