Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Ford C-MAX II Van 1.6 EcoBoost (2010.12-2019.06) 150km » 47594 febi bilstein
wybrany samochód: 
Ford C-max Ii Van 1.6 Ecoboost (2010.12-2019.06) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Płyta podstawy, kołnierz półosi napędowej 47594 FEBI BILSTEIN

47594 Płyta podstawy, kołnierz półosi napędowej FEBI BILSTEIN
febi 47594
31.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

47594

producent:

FEBI BILSTEIN

Status produktu: Normalny
Grubość [mm]19,2
średnica zewnętrzna [mm]88,35
Materiałtermoplastyczny elastomer poliestrowy
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOś przednia
Ciężar [kg]0,030
nr EAN4027816475941

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Płyta podstawy, kołnierz półosi napędowej 47594 FEBI BILSTEIN

Osłona przegubu przód/wewnątrz (fi: 19,2) (dł.88,35) pasuje do: AUDI A3, Q3, TT, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, LEON SC, LEON ST, SKODA OCTAVIA II, OCTAVIA III, SUPERB II 1.4H-3.6 05.03-
numery OEM:
AUDI      1K0 407 413 A
AUDI      8K0 407 413 A
SEAT      1K0 407 413 A
SEAT      8K0 407 413 A
SKODA      1K0 407 413 A
VOLKSWAGEN      1K0 407 413 A
VOLKSWAGEN      8K0 407 413 A

Zastosowanie Płyta podstawy, kołnierz półosi napędowej 47594 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.