Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » części zacisku hamulcowego, tłoczki, zestawy naprawcze Mercedes-benz SPRINTER 4-t Platforma / podwozie (B907, B910) 419 CDI RWD (907.143, 907.145, 907.243, 907.245) (2018.02-???) 190km » 48817 febi bilstein
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 4-t Platforma / Podwozie (b907, B910) 419 Cdi Rwd (907.143, 907.145, 907.243, 907.245) (2018.02-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Śruba, zacisk hamulcowy 48817 FEBI BILSTEIN

48817 Śruba, zacisk hamulcowy FEBI BILSTEIN
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

48817

producent:

FEBI BILSTEIN

Status produktu: Normalny
Gwint zewn. [mm]M12 x 1,5
Jakość/Klasa10.9
Kształt łba śruby / nakrętkiwewnętrzny wielokątny
Długość śruby pod główką [mm]65
Strona zabudowyOś tylna
Ciężar [kg]0,07
nr EAN4027816488170

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Śruba, zacisk hamulcowy 48817 FEBI BILSTEIN

Śruba mocująca tarczy hamulcowej tył (M12x1,5x65, długość gwintu 65mm) pasuje do: AUDI A1, A3, Q3, TT, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, ATECA, LEON, LEON SC, LEON ST, LEON ST/KOMBI, TOLEDO III 02.03-
numery OEM:
AUDI      N 910 068 02
AUDI      N 911 689 01
SEAT      N 910 068 02
SEAT      N 911 689 01
SKODA      N 910 068 02
SKODA      N 911 689 01
VOLKSWAGEN      N 910 068 02
VOLKSWAGEN      N 911 689 01
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Śruba, zacisk hamulcowy 48817 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego

Układ hamulcowy to najważniejszy pod względem bezpieczeństwa system w pojeździe. Wymaga ciągłej kontroli i usuwania usterek już w zarodku. Element, który naprawiany jest najczęściej, to zacisk hamulcowy. Jest to bowiem komponent dość skomplikowany w budowie, a co za tym idzie bardzo awaryjny.

Usterki, jakie w nim występują to najczęściej zablokowanie (inaczej zapieczenie) i rozszczelnienie. Powodem tego może być wysoka temperatura pracy lub ciało obce, które dostało się pomiędzy dobrze spasowane elementy. Zdarza się również niewłaściwa praca tłoczków i nadmierne luzy. Awaria może doprowadzić do utraty płynu, jego przegrzania i w efekcie do wydłużenia drogi hamowania lub do całkowitego zaniku funkcji hamulca.
Poważne uszkodzenia mechaniczne zmuszają użytkownika do wymiany całych elementów. Zaleca się przeprowadzać takie prace w profesjonalnym warsztacie.
Drobniejsze niedomagania można jednak z powodzeniem spróbować naprawić samemu.

W takim przypadku pomocne będą zestawy naprawcze i reparaturki. Składają się one najczęściej z osłon tłoczka i gumowych uszczelek. W niektórych przypadkach zestawy zawierają również prowadnice zacisków hamulcowych (śruby zacisków). To elementy również ulegające stałemu zużyciu

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.