przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek
Wysokość [mm] | 33 | |
Ciężar [kg] | 3,50 | |
Typ tarczy hamulcowej | pełny | |
Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 10 | |
Minimalna grubość [mm] | 8,9 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 253 | |
Ilość otworów | 4 | |
Średnica otworu centrującego [mm] | 63,6 | |
Moment dokręcenia [Nm] | 85 | |
Powierzchnia | pokryty | |
Jednostka ilości | Sztuka | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez śrub | |
Długość opakowania [cm] | 28,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 28,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 8,5 | |
nr EAN | 4044197560745 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tarcza hamulcowa, PREMIER Coat+ disc DDF281C FERODO
FORD | 1 630 149 | |
FORD | 1 659 810 | |
FORD | 1073756 | |
FORD | 1197572 | |
FORD | 13232421 | |
FORD | 1323621 | |
FORD | 1373781 | |
FORD | 1456666 | |
FORD | 1473006 | |
FORD | 1507058 | |
FORD | 1514237 | |
FORD | 1630149 | |
FORD | 1637969 | |
FORD | 1659810 | |
FORD | 1756882 | |
FORD | 1780880 | |
FORD | 4083484 | |
FORD | 5 023 483 | |
FORD | 5022666 | |
FORD | 5023483 | |
FORD | 5030658 | |
FORD | 5GB2A315B | |
FORD | 7204066 | |
FORD | 85 BB 2A315 AB | |
FORD | 85BB2A315AB | |
FORD | 85GB 2A315 BA | |
FORD | 85GB2A315BA | |
FORD | 95GB2A315B1C | |
FORD | 95GB2A315BA | |
FORD | 95GB2A315FA | |
FORD | 95GB2A315FB | |
FORD | 95GJ2A315EC | |
FORD | 95GX2A315EA | |
FORD | 95GX2A315EB | |
FORD | 95GX2A315FB | |
FORD | C1BC2A315AA | |
FORD | V85 BB 2A315 BA | |
FORD | V85 BX 2A315 AB | |
FORD | V85BB2A315BA | |
FORD | V85BX2A315AB | |
AC | 5022666 | |
TVR | 5022666 | |
PANTHER | 5022666 |
Zastosowanie Tarcza hamulcowa, PREMIER Coat+ disc DDF281C FERODO w samochodach:
Tarcza hamulcowa jest jednym z dwóch podstawowych elementów hamulca ciernego, który stanowi standardowe wyposażenie większości samochodów, a także innych pojazdów kołowych. Specyfiką hamulca tego typu jest możliwość zatrzymywania pojazdu przez dociskanie do tarczy dwóch klocków. Są one zamontowane na stałe i wykończone okładziną cierną, dzięki której zwiększa się opór materiału przy kontakcie z powierzchnią tarczy.
Od sprawności hamulca zależy bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów, a także innych uczestników ruchu drogowego. Dlatego hamulec, w tym również tarcze powinny się wyróżniać wysoką wytrzymałością oraz odpornością na ścieranie.
Klasyczna tarcza hamulcowa stosowana w samochodach osobowych przypomina płaski dysk, zazwyczaj dodatkowo wyposażony w grubszy pierścień, umieszczony w części środkowej. Nowoczesne tarcze są wentylowane, dzięki czemu szybciej schładzają się po etapie hamowania. Wentylację zapewniają dwie tarcze połączone żebrami, które tworzą kanały do odprowadzania nagrzanego powietrza.
Obok tarcz wentylowanych w pojazdach montuje się też tarcze perforowane, które zapewniają lepszy docisk klocków, oraz tarcze monolityczne – najtańsze, ale najmniej odporne na przegrzewanie się. Cechą, która powinna się wyróżniać każda tarcza hamulcowa, jest odporność materiału. Z tego powodu produkuje się je z żeliwa odpornego na wysokie temperatury. W samochodach sportowych stosowane są też tarcze ceramiczne.
Hamulce są poddawane bardzo dużym obciążeniom i pracują w temperaturze nawet powyżej 500 st. C. Z tego powodu ich części ulegają zużyciu i wymagają okresowej wymiany. W przypadku tarcz hamulcowych jest ona zlecana co 60 – 90 tys. km, zależnie od stylu jazdy. W sklepie E-autoparts przygotowaliśmy szeroką ofertę tarcz hamulcowych przeznaczonych do różnych typów pojazdów. Oferujemy modele producentów takich jak ATE, Kamoka, Textar, Brembo, TRW, LPR, Kager i wielu innych.