Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 236033 frenkit

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 236033 FRENKIT

236033 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca FRENKIT
54.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (28 ocen)
numer części:

236033

producent:

FRENKIT

Średnica [mm] 36
Średnica 2 [mm] 40
Strona zabudowy Oś przednia
System hamulcowy Brembo

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 236033 FRENKIT

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 236033 ma zastosowanie do modeli samochodów

PORSCHE

911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA

Numery OE Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 236033 producenta FRENKIT

numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 236033 FRENKIT w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 236033 FRENKIT:

Krzysztof, Czerwonak
2023-01-22
 5/5
O. K.
Piotr, Płoki
2020-01-13
 5/5
Zamówienie opłacone elektronicznie dostarczone już następnego dnia
Sławomir, Ostrowiec Świętokrzyski
2022-06-07
 5/5
Super
Daniel, Nowogard
2022-05-15
 1/5
Jeden zestaw był ok,niestety drugi byl niekompletny
Sławomir, Golczewo
2020-01-12
 5/5
Kupiłem 238901 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
Rafał, Warszawa
2020-03-16
 5/5
Udany zakup, nawet udało mi się wyrwać mały rabacik
Marcin, Sulęcin
2020-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Serhiy, Chodel
2023-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Koszalin
2020-07-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szwecja
2020-08-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Sławno
2020-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Sulejówek
2020-11-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Olsztyn
2022-03-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Połczyn Zdrój
2019-11-20
 5/5
Generalnie wszystko w porządku, mogłaby być troszkę szybka dostawa
Paweł, GĄSAWA
2022-08-02
 5/5
Kompletny zestaw tak jak chciałem do regeneracji. Zobaczymy jak manszeta z tego zestawu czy ma dobre mocowanie do wbijania.
Wiesław, Niechobrz
2020-01-04
 5/5
Szukałem tego w necie i pani trudno znaleźć niż w tym sklepie
Paweł, GĄSAWA
2022-08-03
 5/5
Ok
Mariusz, Częstochowa
2023-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kendel, Warszawa
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szwecja
2020-08-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Warszawa
2019-12-20
 5/5
Ok
Emil, Brwinów
2023-01-10
 5/5
ok
janusz, warszawa
2020-02-08
 5/5
Już nie cieknie oringi do nagrzewnicy spasowały jak oryginały.OK.
Michał, Warszawa
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Warszawa
2022-07-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Włodzimierz, Wołomin
2020-10-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Hubert, Komorniki
2021-05-26
 5/5
Dla oglądających przedmiot zaznaczę, że pasuje do 300C/Magnum/Charger z dwutłoczkowym zaciskiem przednim do tarczy 345mm, jak również pasuje do jednotłoczkowego zacisku tylnego na tarczę wentylowaną 320mm ze względu na tę samą konstrukcję i średnicę tłoczka - wtedy jedno opakowanie starcza na uzbrojenie obydwóch zacisków tyłu.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu