Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Peugeot 405 II (4B) 1.9 (4BD5A2) (1992.06-1997.04) 97km » 322012 frenkit
wybrany samochód: 
Peugeot 405 Ii (4b) 1.9 (4bd5a2) (1992.06-1997.04) 97km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy 322012 FRENKIT

322012 Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy FRENKIT
21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

322012

producent:

FRENKIT

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]22,2
Strona zabudowyOś tylna
System hamulcowyLucas

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy 322012 FRENKIT

numery OEM:
CITROËN      7901444936
CITROËN      95542786
PEUGEOT      4402-47
PEUGEOT      4402-48
PEUGEOT      444936
PEUGEOT      444945
TALBOT      9404449458

Zastosowanie Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy 322012 FRENKIT w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.