Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu |
Liczba zębów 1 | 199 |
Szerokość 1 [mm] | 24 |
nr EAN | 8032747216910 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP1352-6 GRAF
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
ESCALADE, CTS, XLR, SRX, STS, DEVILLE, BLS
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
1334147, 1334284, 55568637, 93179114, 93191278, 93191762
46804051, 55209993, 71771579
46804051, 55209993, 71771579
55568637, 93179114
71771579
46804051, 55209993, 71771579
ALFA ROMEO | 46804051 | |
ALFA ROMEO | 55209993 | |
ALFA ROMEO | 71771579 | |
CHRYSLER | 46804051 | |
CHRYSLER | 55209993 | |
CHRYSLER | 71771579 | |
FIAT | 46804051 | |
FIAT | 55209993 | |
FIAT | 71771579 | |
LANCIA | 71771579 | |
OPEL | 1334147 | |
OPEL | 1334284 | |
OPEL | 55568637 | |
OPEL | 93179114 | |
OPEL | 93191278 | |
OPEL | 93191762 | |
SAAB | 55568637 | |
SAAB | 93179114 | |
VAUXHALL | 1334147 | |
VAUXHALL | 1334284 | |
VAUXHALL | 55568637 | |
VAUXHALL | 93179114 | |
VAUXHALL | 93191278 | |
VAUXHALL | 93191762 | |
JEEP | 46804051 | |
JEEP | 55209993 | |
JEEP | 71771579 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP1352-6 GRAF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP1352-6 GRAF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.