Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu |
Szerokość 1 [mm] | 20 |
Liczba zębów 1 | 141 |
nr EAN | 8032747314227 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP938-5 GRAF
CITROËN | 0830.75 | |
CITROËN | 1201.G1 | |
CITROËN | 1201.G9 | |
CITROËN | 1201.K8 | |
CITROËN | 1609417680 | |
CITROËN | 1610577380 | |
CITROËN | 1610577680 | |
CITROËN | 1610577780 | |
CITROËN | 9673528080 | |
CITROËN | 9804492980 | |
CITROËN | 9808835080 | |
FORD | 1313842 | |
FORD | 1364681 | |
FORD | 1690270 | |
FORD | 1715839 | |
FORD | 1725441 | |
FORD | 1872492 | |
FORD | 1872494 | |
FORD | 1872496 | |
FORD | 2008687 | |
FORD | 3M5Q8591CA | |
FORD | AV6Q6M250AA | |
FORD | AV6Q6M250AB | |
FORD | FM5Q6B217AA | |
FORD | FM5Q6K288AA | |
FORD | FM5Q8B596AA | |
FORD | FM5Q8B596BA | |
OPEL | 3646452 | |
OPEL | 3646453 | |
OPEL | 3646454 | |
PEUGEOT | 0830.75 | |
PEUGEOT | 1201.G1 | |
PEUGEOT | 1201.G9 | |
PEUGEOT | 1201.K8 | |
PEUGEOT | 1609417680 | |
PEUGEOT | 1610577380 | |
PEUGEOT | 1610577680 | |
PEUGEOT | 1610577780 | |
PEUGEOT | 9673528080 | |
PEUGEOT | 9804492980 | |
PEUGEOT | 9808835080 | |
TOYOTA | SU001-A0150 | |
TOYOTA | SU001-A0564 | |
TOYOTA | SU001-A3087 | |
TOYOTA | SU001-A3088 | |
TOYOTA | SU001-A3089 | |
VAUXHALL | 3646452 | |
VAUXHALL | 3646453 | |
VAUXHALL | 3646454 |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP938-5 GRAF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu KP938-5 GRAF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.