Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 5DA 006 623-931 hella

Jednostka sterująca, układ zapłonowy 5DA 006 623-931 HELLA

5DA 006 623-931 Jednostka sterująca, układ zapłonowy HELLA
87.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

5DA 006 623-931

producent:

HELLA

Sposób montażu przykręcany
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość biegunów 7
nr EAN 4082300558524

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Jednostka sterująca, układ zapłonowy 5DA 006 623-931 HELLA

Moduł zapłonowy (7 pin) pasuje do: VOLVO 240, 340-360, 740; AUDI 100 C2, 100 C3, 200 C2, 200 C3, 80 B2, 80 B3, 90 B2, 90 B3, COUPE B2, COUPE B3, QUATTRO; LADA SAMARA; OPEL ASCONA C 1.0-2.3 08.75-
numery OEM:
LADA      2108-373-491010
LADA      3637-34
OPEL      0208241
OPEL      12 08 033
OPEL      90056698
OPEL      90062964
OPEL      90114676
OPEL      90140187
OPEL      90187341
SAAB      93 90 220
SEAT      8D0 907 557 HX
VAUXHALL      0208241
VAUXHALL      12 08 033
VAUXHALL      90056698
VAUXHALL      90062964
VAUXHALL      90114676
VAUXHALL      90140187
VAUXHALL      90187341
VOLVO      3 501 922
VOLKSWAGEN      8D0 907 557 HX
DACIA      74 01 269 084
HOLDEN      0208241
HOLDEN      12 08 033
HOLDEN      90056698
HOLDEN      90062964
HOLDEN      90114676
HOLDEN      90140187
HOLDEN      90187341
MINI      12 14 1 244 089
MINI      12 14 1 244 191
MINI      12 14 1 244 226
MINI      12 14 1 244 477
MINI      12 14 1 244 481

Zastosowanie Jednostka sterująca, układ zapłonowy 5DA 006 623-931 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Jednostka sterująca, układ zapłonowy 5DA 006 623-931 HELLA:

2023-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-20
 5/5
Działa prawidłowo.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.