Długość przewodu [mm] | 350 | |
Ilość biegunów | 4 | |
nr EAN | 4082300652628 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 6PA 358 066-121 HELLA
OPEL | 08 55 678 | |
OPEL | 0855253 | |
OPEL | 12 57 176 | |
OPEL | 12571768 | |
OPEL | 13103981 | |
OPEL | 13374936 | |
OPEL | 24420594 | |
OPEL | 4803502 | |
OPEL | 55 56 659 | |
OPEL | 55555625 | |
OPEL | 55561554 | |
OPEL | 55561863 | |
OPEL | 55563958 | |
OPEL | 55566592 | |
OPEL | 5807449 | |
OPEL | 85 53 51 | |
OPEL | 85 53 86 | |
OPEL | 85 54 05 | |
OPEL | 85 54 06 | |
OPEL | 85 54 28 | |
OPEL | 85 55 16 | |
OPEL | 85 55 28 | |
OPEL | 9129885 | |
OPEL | 9129954 | |
OPEL | 9192922 | |
OPEL | 9199470 | |
OPEL | 93177450 | |
OPEL | 93177451 | |
OPEL | 93186233 | |
OPEL | 93186800 | |
OPEL | 93190419 | |
VAUXHALL | 08 55 678 | |
VAUXHALL | 0855253 | |
VAUXHALL | 09192922 | |
VAUXHALL | 09199470 | |
VAUXHALL | 12 57 176 | |
VAUXHALL | 12571768 | |
VAUXHALL | 13103981 | |
VAUXHALL | 13374936 | |
VAUXHALL | 24420594 | |
VAUXHALL | 4803502 | |
VAUXHALL | 55 56 659 | |
VAUXHALL | 55555625 | |
VAUXHALL | 55561554 | |
VAUXHALL | 55561863 | |
VAUXHALL | 55563958 | |
VAUXHALL | 55566592 | |
VAUXHALL | 5807449 | |
VAUXHALL | 85 53 51 | |
VAUXHALL | 85 53 86 | |
VAUXHALL | 85 54 05 | |
VAUXHALL | 85 54 06 | |
VAUXHALL | 85 54 28 | |
VAUXHALL | 85 55 16 | |
VAUXHALL | 85 55 28 | |
VAUXHALL | 9129885 | |
VAUXHALL | 9129954 | |
VAUXHALL | 93177450 | |
VAUXHALL | 93177451 | |
VAUXHALL | 93186233 | |
VAUXHALL | 93186800 | |
VAUXHALL | 93190419 | |
CHEVROLET | 12571768 |
Zastosowanie Sonda lambda 6PA 358 066-121 HELLA w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.