Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda » 6PA 358 103-531 hella

Sonda lambda 6PA 358 103-531 HELLA

6PA 358 103-531 Sonda lambda HELLA
605.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

6PA 358 103-531

producent:

HELLA

Ilość biegunów 4
Długość przewodu [mm] 275
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 4082300758405

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 6PA 358 103-531 HELLA

Sonda lambda (liczba przewodów 4, 275mm) pasuje do: ABARTH PUNTO, PUNTO EVO, ALFA ROMEO GIULIETTA, GIULIETTA/HATCHBACK, MITO, FIAT 500, 500 C, 500L, BRAVO II, GRANDE PUNTO, LINEA 0.9-1.8 04.02-

Sonda lambda 6PA 358 103-531 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Sonda lambda 6PA 358 103-531 producenta HELLA

FIAT

517744, 51774422, 55201161, 552011610, 55202416, 55219791

FORD

1558873, 9S519G444AA

numery OEM:
FIAT      517744
FIAT      51774422
FIAT      55201161
FIAT      552011610
FIAT      55202416
FIAT      55219791
FORD      1558873
FORD      9S519G444AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sonda lambda 6PA 358 103-531 HELLA w samochodach:

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.