Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 8AC 355 380-491 hella

Zacisk hamulca 8AC 355 380-491 HELLA

8AC 355 380-491 Zacisk hamulca HELLA
hella 8AC 355 380-491
421.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
numery handlowe:

AC8049

numer części:

8AC 355 380-491

producent:

HELLA

otwór Ø [mm] 32
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy stały (2-tłoczkowy)
Materiał Aluminium
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
System hamulcowy CITROEN
parzyste numery artykułów 8AC 355 380-501
Techniczny numer informacyjny AC8049
nr EAN 4082300410297

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 8AC 355 380-491 HELLA

Koszt kaucji: 172.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
CITROËN      4400L3
PEUGEOT      4400L3

Zastosowanie Zacisk hamulca 8AC 355 380-491 HELLA w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu