Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Opel MOVANO A Platforma / podwozie (X70) 2.5 CDTI (ED, HD, UD0, UD4) (2006.08-???) 101km » 8AS 355 660-101 hella
wybrany samochód: 
Opel Movano A Platforma / Podwozie (x70) 2.5 Cdti (ed, Hd, Ud0, Ud4) (2006.08-???) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 660-101 HELLA

8AS 355 660-101 Cięgło, hamulec postojowy HELLA
45.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

AS6010

numer części:

8AS 355 660-101

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Długość 1 [mm]1040
Długość 2 [mm]840
Ciężar [kg]0,385
Techniczny numer informacyjnyAS6010
nr EAN4082300530728

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 660-101 HELLA

numery OEM:
CITROËN      1400310380
CITROËN      4745Y8
CITROËN      474619
FIAT      1400310380
FIAT      1400702180
LANCIA      1400310380
LANCIA      1400702180
PEUGEOT      1400310380
PEUGEOT      4745Y8
PEUGEOT      474619

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 660-101 HELLA w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.