Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 35S15, 35C15, 40C15, 50C15, 60C15, 65C15, 70C15 (2016.04-???) 150km » 8AS 355 660-421 hella
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Platforma / Podwozie 35s15, 35c15, 40c15, 50c15, 60c15, 65c15, 70c15 (2016.04-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 660-421 HELLA

8AS 355 660-421 Cięgło, hamulec postojowy HELLA
17.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

AS6042

numer części:

8AS 355 660-421

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Długość 1 [mm]1625
Długość 2 [mm]1305
Ciężar [kg]0,590
Techniczny numer informacyjnyAS6042
nr EAN4082300531046

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 660-421 HELLA

numery OEM:
TOYOTA      4643029045

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 660-421 HELLA w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.