Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Hyundai GENESIS coupe 3.8 V6 (2012.04-???) 354km » 8AS 355 660-941 hella
wybrany samochód: 
Hyundai Genesis Coupe 3.8 V6 (2012.04-???) 354km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 660-941 HELLA

8AS 355 660-941 Cięgło, hamulec postojowy HELLA
82.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

AS6094

numer części:

8AS 355 660-941

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Długość 1 [mm]1510
Długość 2 [mm]1268
Ciężar [kg]0,510
Techniczny numer informacyjnyAS6094
nr EAN4082300531565

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 660-941 HELLA

numery OEM:
NISSAN      365310X900
NISSAN      365312X801
NISSAN      365312X90A

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 660-941 HELLA w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.