Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 CC quattro (85Q) (1985.08-1986.08) 93km » 8AS 355 662-871 hella
wybrany samochód: 
Audi 80 B2 Sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 Cc Quattro (85q) (1985.08-1986.08) 93km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 662-871 HELLA

8AS 355 662-871 Cięgło, hamulec postojowy HELLA
49.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

AS6287

numer części:

8AS 355 662-871

producent:

HELLA

Status produktu: Artykuł wychodzący
Długość 1 [mm]1530
Długość 2 [mm]1170
Ciężar [kg]0,325
Techniczny numer informacyjnyAS6287
nr EAN4082300533491

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 662-871 HELLA

numery OEM:
CITROËN      4745G0
CITROËN      9614574080
PEUGEOT      4745G0
PEUGEOT      96145740
PEUGEOT      9614574080

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 662-871 HELLA w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.