Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Audi A6 C6 (4F2) 3.0 (2004.08-2006.05) 218km » 8AS 355 667-041 hella
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 3.0 (2004.08-2006.05) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 667-041 HELLA

8AS 355 667-041 Cięgło, hamulec postojowy HELLA
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

AS6704

numer części:

8AS 355 667-041

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Długość [mm]315
Ciężar [kg]0,038
Techniczny numer informacyjnyAS6704
nr EAN4082300537666

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 667-041 HELLA

numery OEM:
FORD      1004542
FORD      1079068
FORD      1131657
FORD      1151332
FORD      1310482
FORD      1S512853AA
FORD      1S512853AB
FORD      1S512853AC
FORD      96FB2853AA
FORD      96FB2853AB
MAZDA      1E0044150
MAZDA      1E0044150A
MAZDA      1E0044150B
MAZDA      1E0044150C

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 667-041 HELLA w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.