Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Bmw 7 (F01, F02, F03, F04) 750 i, Li (2012.07-2015.06) 449km » 8EL 011 710-141 hella
wybrany samochód: 
Bmw 7 (f01, F02, F03, F04) 750 I, Li (2012.07-2015.06) 449km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 8EL 011 710-141 HELLA

8EL 011 710-141 Alternator HELLA
hella 8EL 011 710-141
Alternator 8EL 011 710-141
8EL 011 710-141
625.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA1098IR

numer części:

8EL 011 710-141

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Nowa część bez depozytu
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]120
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm]63
Ilość żeber6
niewymagany zwrot starej części
nr EAN4082300333329

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 710-141 HELLA

Alternator (14V, 120A) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, EVASION, JUMPY I, XANTIA, XANTIA/KOMBI, XM, XSARA, XSARA/HATCHBACK, ZX, ZX/HATCHBACK, FIAT SCUDO 1.8D/1.9D/2.1D 06.89-12.06
numery OEM:
CITROËN      5705 1P
CITROËN      5705 1Q
CITROËN      5705.K7
CITROËN      96.178.431.80
CITROËN      96.189.464.80
CITROËN      96.199.161.80
CITROËN      96.300.802.80
MITSUBISHI      A3T A5591
MITSUBISHI      A3T A5591A
PEUGEOT      5705 1P
PEUGEOT      5705 1Q
PEUGEOT      5705.K7
PEUGEOT      96.300.802.80
PEUGEOT      9617843180
PEUGEOT      9618946480
PEUGEOT      9619916180
zamienniki:
8EL 737 047-001
brak
HELLA
436478
brak
VALEO
746036
brak
VALEO
746836
brak
VALEO
839041
brak
VALEO

Zastosowanie Alternator 8EL 011 710-141 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów