Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TFSI quattro (2010.07-2014.04) 290km » 8EL 011 711-001 hella
wybrany samochód: 
Audi A8 D4 (4h2, 4h8, 4hc, 4hl) 3.0 Tfsi Quattro (2010.07-2014.04) 290km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 8EL 011 711-001 HELLA

8EL 011 711-001 Alternator HELLA
hella 8EL 011 711-001
Alternator 8EL 011 711-001
8EL 011 711-001
499.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA638IR

numer części:

8EL 011 711-001

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Nowa część bez depozytu
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]80
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm]63
Ilość żeber6
niewymagany zwrot starej części
nr EAN4082300334173

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 711-001 HELLA

Alternator (14V, 80A) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, JUMPER I, JUMPY I, XANTIA, XANTIA/KOMBI, XSARA, XSARA/HATCHBACK, ZX, ZX/HATCHBACK, FIAT DUCATO, SCUDO 1.6-2.1D 03.91-12.06
numery OEM:
CITROËN      5705.F4
CITROËN      5705.HQ
CITROËN      5705.J0
CITROËN      5705.Y2
CITROËN      9612259880
FIAT      71716600
PEUGEOT      5705.F4
PEUGEOT      5705.HQ
PEUGEOT      5705.J0
PEUGEOT      5705.Y2
PEUGEOT      9612259880
FERRARI      717 1660 0
zamienniki:
8EL 725 922-001
brak
HELLA
436339
brak
VALEO
746047
brak
VALEO
746847
brak
VALEO

Zastosowanie Alternator 8EL 011 711-001 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.