Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Mercedes-benz KLASA C (W206) C 220 d (206.016, 206.004) (2021.03-???) 200km » 8EL 011 711-631 hella
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa C (w206) C 220 D (206.016, 206.004) (2021.03-???) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 8EL 011 711-631 HELLA

8EL 011 711-631 Alternator HELLA
hella 8EL 011 711-631
Alternator 8EL 011 711-631
8EL 011 711-631
729.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA1890IR

numer części:

8EL 011 711-631

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Nowa część bez depozytu
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]130
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm]62
Ilość żeber6
niewymagany zwrot starej części
nr EAN4082300335705

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 711-631 HELLA

Alternator (14V, 130A) pasuje do: OPEL ASTRA H, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS, ZAFIRA B, ZAFIRA B/MINIVAN 1.9D 04.04-04.15
numery OEM:
OPEL      1204434
OPEL      13 15 3236
OPEL      62 04 189
OPEL      93 18 0104
OPEL      93169030
OPEL      93169031
OPEL      93169259
OPEL      9562208
OPEL      R1530099
VAUXHALL      1204434
VAUXHALL      13 15 3236
VAUXHALL      62 04 189
VAUXHALL      93 18 0104
VAUXHALL      93169030
VAUXHALL      93169031
VAUXHALL      93169259
VAUXHALL      9562208
VAUXHALL      R1530099

Zastosowanie Alternator 8EL 011 711-631 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów