Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE, EF) 1.6 i 16V Vtec (EE9) (1989.10-1991.09) 150km » 8EL 011 712-461 hella
wybrany samochód: 
Honda Civic Iv Hatchback (ec, Ed, Ee, Ef) 1.6 I 16v Vtec (ee9) (1989.10-1991.09) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 8EL 011 712-461 HELLA

8EL 011 712-461 Alternator HELLA
hella 8EL 011 712-461
Alternator 8EL 011 712-461
8EL 011 712-461
866.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:4 szt. wysyłka Środa
:4 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
numery handlowe:

8EL 738 153-001, JA1728IR

numer części:

8EL 011 712-461

dostawca:

HELLA

Status produktu: Normalny
Nowa część bez depozytu
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]70
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm]60
Ilość żeber7
niewymagany zwrot starej części
nr EAN4082300713602
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 712-461 HELLA

Alternator (14V, 70A) pasuje do: HONDA CR-V II, FR-V, STREAM 2.0/2.4 05.01-
numery OEM:
HONDA      31 100-PND-004
HONDA      31100-PNA-004
HONDA      31100-PNC-004
HONDA      31100-RJJ-004
HONDA      AHGA 55
HONDA      AHGA53
HONDA      AHGA61
HONDA      AHGA65
MITSUBISHI      A002TB7591
MITSUBISHI      A002TB7591ZE
MITSUBISHI      A002TB8691
MITSUBISHI      A002TC0691
MITSUBISHI      A002TC0691A
MITSUBISHI      A002TC0691AE
MITSUBISHI      A002TC0691ZE
MITSUBISHI      A2T B7591
MITSUBISHI      A2T B7591ZE
MITSUBISHI      A2T B8691
MITSUBISHI      A2T C0691A
MITSUBISHI      A2TC0691
MITSUBISHI      A2TC0691AE
MITSUBISHI      A2TC0691ZE
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 8EL 011 712-461 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.