Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Daimler 2.8 - 5.3 Sovereign 4.2 (1979.03-1986.10) 205km » 8EL 015 630-121 hella
wybrany samochód: 
Daimler 2.8 - 5.3 Sovereign 4.2 (1979.03-1986.10) 205km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 8EL 015 630-121 HELLA

8EL 015 630-121 Alternator HELLA
hella 8EL 015 630-121
Alternator 8EL 015 630-121
8EL 015 630-121
607.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8EL 015 630-121

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Nowa część bez depozytu
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]120
niewymagany zwrot starej części
nr EAN4082300808315

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 015 630-121 HELLA

Koszt kaucji: 36.25 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator (14V, 120A) pasuje do: VOLVO C30, S40 II, V50, FORD B-MAX, C-MAX II, ECOSPORT, FIESTA VI, FOCUS III, FOCUS III/HATCHBACK, FOCUS III/KOMBI, GRAND C-MAX, KUGA II 1.0-2.0D 06.08-
numery OEM:
FORD      1685791
FORD      1704768
FORD      2251619
FORD      AV6N10300DB
FORD      AV6N10300DC
FORD      AV6N10300DD
VOLVO      30659389
VOLVO      31285658
VOLVO      36001502
VOLVO      36001971
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 8EL 015 630-121 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów