Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 8EL 015 630-221 hella

Alternator 8EL 015 630-221 HELLA

8EL 015 630-221 Alternator HELLA
hella 8EL 015 630-221
Alternator 8EL 015 630-221
8EL 015 630-221
947.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:2 szt.

    Ocena:
numer części:

8EL 015 630-221

dostawca:

HELLA

Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 110
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300797152

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 015 630-221 HELLA

Alternator (14V, 110A) pasuje do: AUDI A1, SEAT ATECA, LEON, LEON SC, LEON ST, TOLEDO IV, SKODA KODIAQ I, OCTAVIA III, RAPID, YETI, VW GOLF ALLTRACK VII, GOLF SPORTSVAN VII, GOLF VII 1.6D/2.0D 05.09-

Alternator 8EL 015 630-221 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Alternator 8EL 015 630-221 producenta HELLA

SEAT

03L903023J, 03L903023JX

VOLKSWAGEN

03L903023J, 03L903023JX

SKODA

03L903023J, 03L903023JX

AUDI

03L903023J, 03L903023JX

numery OEM:
AUDI      03L 903 023 J
AUDI      03L 903 023 JX
SEAT      03L 903 023 J
SEAT      03L 903 023 JX
SKODA      03L 903 023 J
SKODA      03L 903 023 JX
VOLKSWAGEN      03L 903 023 J
VOLKSWAGEN      03L 903 023 JX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 8EL 015 630-221 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.