Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Citroën VISA 0.6 (1978.09-1988.06) 34km » 8EL 015 630-291 hella
wybrany samochód: 
Citroën Visa 0.6 (1978.09-1988.06) 34km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator (14V, 70A) 8EL 015 630-291 HELLA

8EL 015 630-291 Alternator (14V, 70A)  HELLA
hella 8EL 015 630-291
Alternator (14V, 70A)  8EL 015 630-291
8EL 015 630-291
hella 8EL 015 630-291 Alternator (14V, 70A)
Alternator (14V, 70A)  8EL 015 630-291 hella
Alternator (14V, 70A)  8EL 015 630-291 hella
Alternator (14V, 70A)  8EL 015 630-291 hella
Alternator (14V, 70A)  8EL 015 630-291 hella
Alternator (14V, 70A)  8EL 015 630-291 hella
656.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:1 szt.

    Ocena:
numer części:

8EL 015 630-291

dostawca:

HELLA

Nowa część bez depozytu
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]70
Koła pasoweZ kołem pasowym wolnobieżnym
Średnica koła pasowego [mm]58
Liczba rowków6
Nie wymagany zwrot starej czężci
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
EAN4082300853759
StanFabrycznie nowy
Nowa część bez depozytu
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]70
Koła pasoweZ kołem pasowym wolnobieżnym
Średnica koła pasowego [mm]58
Liczba rowków6
Nie wymagany zwrot starej czężci
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
EAN4082300853759
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator (14V, 70A) 8EL 015 630-291 HELLA

Alternator (14V, 70A) pasuje do: HYUNDAI I10 I, KIA PICANTO II 1.0/1.0LPG 01.11-03.17
numery OEM:
HYUNDAI      3730004330
KIA      3730004330
zamienniki:
28-6954
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Alternator (14V, 70A) 8EL 015 630-291 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.