Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 8TF 358 106-631 hella

Pompa paliwa 8TF 358 106-631 HELLA

8TF 358 106-631 Pompa paliwa HELLA
122.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8TF 358 106-631

producent:

HELLA

Tryb pracy elektryczny
Ilość biegunów 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnień
nr EAN 4082300704822

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 8TF 358 106-631 HELLA

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: OPEL ASTRA H, SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, IBIZA II, INCA, TOLEDO I, VW CADDY II/MINIVAN, GOLF II, GOLF III, PASSAT B3/B4, POLO, POLO III 1.0-2.8 08.83-10.10

Pompa paliwa 8TF 358 106-631 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Pompa paliwa 8TF 358 106-631 producenta HELLA

VOLKSWAGEN

1H0906091D

SEAT

1H0906091D

numery OEM:
SEAT      1H0 906 091 D
VOLKSWAGEN      1H0 906 091 D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa paliwa 8TF 358 106-631 HELLA w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.