Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.6 TDI 4x4 (2012.11-???) 105km » 8TF 358 146-291 hella
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iii Combi (5e5, 5e6) 1.6 Tdi 4x4 (2012.11-???) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa 8TF 358 146-291 HELLA

8TF 358 146-291 Pompa paliwa HELLA
hella 8TF 358 146-291
167.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8TF 358 146-291

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Ilość biegunów2
Średnica 1/Średnica 2 [mm]15/8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz zestawem przewodów
nr EAN4082300769975

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 8TF 358 146-291 HELLA

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S202), C (W202), CLK (A208), CLK (C208) 1.8-3.6 03.93-06.02
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 470 54 94
MERCEDES-BENZ      000 470 63 94
MERCEDES-BENZ      A 000 470 54 94
MERCEDES-BENZ      A 000 470 63 94
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa paliwa 8TF 358 146-291 HELLA w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.