Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Bentley CONTINENTAL coupe (3S3) 6.0 W12 AWD (2017.09-???) 635km » 8TF 358 148-621 hella
wybrany samochód: 
Bentley Continental Coupe (3s3) 6.0 W12 Awd (2017.09-???) 635km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Elektryczna pompa paliwa (w obudowie) 8TF 358 148-621 HELLA

8TF 358 148-621 Elektryczna pompa paliwa (w obudowie)  HELLA
hella 8TF 358 148-621
37.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8TF 358 148-621

producent:

HELLA

Napięcie [V]12
Cisnienie [bar]3,5
Tryb pracyElektryczny
Ilość biegunów2
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Elektryczna pompa paliwa (w obudowie) 8TF 358 148-621 HELLA

Elektryczna pompa paliwa (w obudowie) pasuje do: FORD C-MAX, C-MAX II, COUGAR, COURIER, ESCORT VI, FIESTA, FIESTA IV, FIESTA V, FIESTA VI, FOCUS C-MAX, FOCUS I, FOCUS II, FOCUS III 1.0-5.4 01.00-01.18
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Elektryczna pompa paliwa (w obudowie) 8TF 358 148-621 HELLA w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.