Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Piaggio ZIP Zip 25 Base (SSL) (1996.01-1999.12) 1km » 8TF 358 306-321 hella
wybrany samochód: 
Piaggio Zip Zip 25 Base (ssl) (1996.01-1999.12) 1km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa 8TF 358 306-321 HELLA

8TF 358 306-321 Pompa paliwa HELLA
hella 8TF 358 306-321
Pompa paliwa 8TF 358 306-321
8TF 358 306-321
158.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8TF 358 306-321

producent:

HELLA

Tryb pracyelektryczny
Rodzaj paliwabenzyna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez czujnika poziomu paliwa
Liczba zestyków2
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 8TF 358 306-321 HELLA

Elektryczna pompa paliwa (w obudowie) pasuje do: VW PASSAT B3/B4, TRANSPORTER T4 1.6-2.5 02.88-06.03
numery OEM:
VOLKSWAGEN      357 906 091 A

Zastosowanie Pompa paliwa 8TF 358 306-321 HELLA w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.