Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Opel MERIVA B nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (S10) 1.6 CDTi (75) (2013.08-2017.01) 136km » E28H D174 hengst
wybrany samochód: 
Opel Meriva B Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (s10) 1.6 Cdti (75) (2013.08-2017.01) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów E28H D174 HENGST

E28H D174 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HENGST

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

3134130000

numer części:

E28H D174

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Rodzaj skrzyni biegówprzekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
średnica zewnętrzna [mm]65
Średnica wewnętrzna 1 [mm]33
Średnica wewnętrzna 2 [mm]33
Wysokość [mm]151
nr EAN4030776036916

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów E28H D174 HENGST

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: VOLVO FH, FH II, FH12, FH16, FH16 II, FM, FM II, FM12, FM9, FMX D11A-330-D9B380 08.93-
numery OEM:
VOLVO      1521527
VOLVO      20776259
VOLVO      21479106
VOLVO      85104633
VOLVO      85108176
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów E28H D174 HENGST w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

HENGST