Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » E39H D119 hengst

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów E39H D119 HENGST

E39H D119 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HENGST
hengst E39H D119
95.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numery handlowe:

774110000

numer części:

E39H D119

producent:

HENGST

Rodzaj filtra Wkład filtra
Rodzaj skrzyni biegów przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
średnica zewnętrzna [mm] 70
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 34
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 35
Wysokość [mm] 105
nr EAN 4030776010855

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów E39H D119 HENGST

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: DAF SB; MAN TGS I, TGX I; MERCEDES CAPACITY, CITARO (O 530), CONECTO (O 345), O 305, O 340, O 404, O 405, O 407, O 408 BF4M1013FC-THD103KF 04.73-
numery OEM:
IVECO      42491185
IVECO      42535049
IVECO      42563320
MERCEDES-BENZ      000 270 10 98
MERCEDES-BENZ      000 270 28 98
MERCEDES-BENZ      000 271 01 56
MERCEDES-BENZ      A 000 270 10 98
MERCEDES-BENZ      A 000 270 28 98
MERCEDES-BENZ      A 000 271 01 56
VOLVO      1193281
VOLVO      11932811
VOLVO      1913281-1
VOLVO      3098081
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów E39H D119 HENGST w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

HENGST