Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 2.0 GLSI 4WD (E75A) (1992.11-1996.08) 137km » EG205H D462 hengst
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vii Sedan (e5_a, E7_a, E8_a) 2.0 Glsi 4wd (e75a) (1992.11-1996.08) 137km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów EG205H D462 HENGST

EG205H D462 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HENGST
103.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 7.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:8 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

3759130000

numer części:

EG205H D462

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Rodzaj skrzyni biegówprzekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
nr EAN4030776059717
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów EG205H D462 HENGST

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI Q3, VW CC B7, PASSAT B6, TIGUAN 1.4-3.6 03.05-10.18
numery OEM:
VAG      09M 325 429
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów EG205H D462 HENGST w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

HENGST
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.