Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » EG910H D454 hengst

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów EG910H D454 HENGST

EG910H D454 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HENGST
56.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numery handlowe:

1317110000

numer części:

EG910H D454

producent:

HENGST

Rodzaj filtra Wkład filtra
Rodzaj skrzyni biegów przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
średnica zewnętrzna [mm] 46
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 15
Wysokość [mm] 99
nr EAN 4030776057508

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów EG910H D454 HENGST

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MERCEDES A (V177), A (W176), A (W177), B SPORTS TOURER (W246, W242), B SPORTS TOURER (W247), CLA (C117), CLA (C118) 1.3-2.2D 11.11-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      246 377 04 95
MERCEDES-BENZ      246 377 23 00
MERCEDES-BENZ      A 246 377 04 95
MERCEDES-BENZ      A 246 377 23 00
NISSAN      15208-HG00J
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów EG910H D454 HENGST w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

HENGST