Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » H18W10 hengst

Filtr H18W10 HENGST

H18W10 Filtr HENGST
137.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

1452100000

numer części:

H18W10

producent:

HENGST

Rodzaj skrzyni biegów przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
średnica zewnętrzna [mm] 95
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 70
Wymiar gwintu 1 3/8-12 U
Wysokość [mm] 230
nr EAN 4030776012767

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr H18W10 HENGST

Filtr hydrauliczny (przykręcany) pasuje do: AG CHEM 1903, 544, 554, 2505; AGCO 8360, 8425, 8425 AGCOSTAR, R42, R62, R72; AKTIV FISCHER 800; AVELING-BARFORD 033, 035, 135; BOBCAT 980; BOMAG BW12R
numery OEM:
FIAT      73144499
FIAT      86507029
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr H18W10 HENGST w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

HENGST