Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu » 21-0519 hepu

Zestaw łańcucha rozrządu 21-0519 HEPU

21-0519 Zestaw łańcucha rozrządu HEPU
hepu 21-0519
Zestaw łańcucha rozrządu 21-0519
21-0519
hepu 21-0519 Zestaw łańcucha rozrządu
584.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

21-0519

producent:

HEPU

Wykonanie łańcucha Łańcuch zębaty
Wykonanie łańcucha Łańcuch zamknięty
Ilość ogniw łańcucha 136
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla wałka rozrządu
nr EAN 4047753333364

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu 21-0519 HEPU

Rozrząd kpl. (łańcuch + elementy) pasuje do: DAIHATSU CHARADE VIII, SUBARU TREZIA, TOYOTA AURIS, COROLLA, IQ, URBAN CRUISER, VERSO S, YARIS 1.3/1.33 11.08-

Zestaw łańcucha rozrządu 21-0519 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

SUBARU

LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA

DAIHATSU

SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS

Numery OE Zestaw łańcucha rozrządu 21-0519 producenta HEPU

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu 21-0519 HEPU w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.
 

Informacje o producencie części zamiennych firmie Hepu.

Hepu to niemiecka firma specjalizująca się w produkcji części samochodowych, a w szczególności w pompach wodnych, paskach klinowych oraz zestawach naprawczych dla nich. Firma została założona w 1997 roku i od tamtej pory zdobyła uznanie klientów i mechaników za wysoką jakość swoich produktów.

Historia firmy sięga lat 70. XX wieku, kiedy to opracowano pierwsze pompy wodne z tworzyw sztucznych, co wówczas było innowacyjnym rozwiązaniem. W 1997 roku Hepu rozpoczęła produkcję pomp wodnych i pasków klinowych w oparciu o nowoczesne technologie. Obecnie firma zatrudnia ponad 200 pracowników i produkuje ponad 1000 różnych produktów.

Hepu to firma zorientowana na klienta, która stawia na jakość swoich produktów i dba o ich niezawodność. Wszystkie produkty są starannie testowane przed wprowadzeniem na rynek, aby zapewnić ich bezawaryjną pracę. Hepu cieszy się wysoką opinią wśród klientów i mechaników za jakość i niezawodność swoich produktów oraz za profesjonalną obsługę.

Oprócz produkcji części samochodowych, Hepu angażuje się w działalność charytatywną. Wspiera lokalne inicjatywy oraz organizacje charytatywne, a także prowadzi szkolenia dla młodych ludzi zainteresowanych branżą motoryzacyjną.