Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » J3221084 herth+buss jakoparts

Zacisk hamulca J3221084 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J3221084 Zacisk hamulca HERTH+BUSS JAKOPARTS
herth+buss jakoparts J3221084
349.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

J3221084

Średnica [mm] 45
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
System hamulcowy NISSAN
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 28
alternatywny zestaw naprawczy J3291002
parzyste numery artykułów J3211084
nr EAN 4029416413033

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca J3221084 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Koszt kaucji: 135.30 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P pasuje do: INFINITI EX, G, M, M45, QX50 I; NISSAN MURANO I, MURANO II, QASHQAI I; RENAULT KOLEOS I 1.6D-5.6 08.03-
numery OEM:
NISSAN      41001-CC00A
NISSAN      41001-EG000
NISSAN      41001-EG50A
NISSAN      41001-JY00A
RENAULT      41 00 1JY 00A
INFINITI      41001-CC00A
INFINITI      41001-EG000
INFINITI      41001-EG50A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca J3221084 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu