Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Lexus RX (MCU15) 300 (MCU10_, MCU10R) (1998.01-2003.02) 201km » 133060 hüco
wybrany samochód: 
Lexus Rx (mcu15) 300 (mcu10_, Mcu10r) (1998.01-2003.02) 201km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wysokiego ciśnienia, Hueco 133060 HÜCO

133060 Pompa wysokiego ciśnienia, Hueco HÜCO
hüco 133060
Pompa wysokiego ciśnienia, Hueco 133060
133060
hüco 133060 Pompa wysokiego ciśnienia, Hueco
Pompa wysokiego ciśnienia, Hueco 133060 hüco
Pompa wysokiego ciśnienia, Hueco 133060 hüco
1,196.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

133060

producent:

HÜCO

Status produktu: Normalny
Tryb pracymechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu)133059
Gwarancja5 lata gwarancji
nr EAN4044079330602

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wysokiego ciśnienia, Hueco 133060 HÜCO

Pompa benz. wysokociśnieniowa pasuje do: AUDI A3, SKODA OCTAVIA II, VW EOS, GOLF PLUS V, GOLF V, JETTA III, PASSAT B6, TOURAN 1.4/1.6 02.03-10.10
numery OEM:
AUDI      03C127025R
SKODA      03C127025K
SKODA      03C127025R
VOLKSWAGEN      03C127025R
zamienniki:
V10-25-0001
brak
VEMO

Zastosowanie Pompa wysokiego ciśnienia, Hueco 133060 HÜCO w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wysokiego ciśnienia, Hueco 133060 HÜCO:

Krystian, Oborniki Śląskie
2025-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Banino
2020-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.