Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Audi A6 C8 (4A2) 45 TFSI Mild Hybrid quattro (2020.05-???) 265km » 133300 hüco
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 (4a2) 45 Tfsi Mild Hybrid Quattro (2020.05-???) 265km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa, Hueco 133300 HÜCO

133300 Pompa paliwa, Hueco HÜCO
hüco 133300
Pompa paliwa, Hueco 133300
133300
hüco 133300 Pompa paliwa, Hueco

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

133300

producent:

HÜCO

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Ciśnienie [bar]3,1
Rodzaj paliwabenzyna
Przestrzegaj informacji montażowych
Gwarancja5 lata gwarancji
nr EAN4044079333009

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa, Hueco 133300 HÜCO

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: VOLVO 440, HYUNDAI GETZ, MAZDA 626 V, RENAULT CLIO I, CLIO II, LAGUNA I, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH, MEGANE SCÉNIC 1.1-3.0 08.88-02.10
numery OEM:
CHRYSLER      0000K04075445
CHRYSLER      0000K04495088
CHRYSLER      0000K04638624
CHRYSLER      04075445
CHRYSLER      04419617
CHRYSLER      04495088
CHRYSLER      04636770
CHRYSLER      04638624
CHRYSLER      4075445*
CHRYSLER      4419617*
CHRYSLER      4638624*
CHRYSLER      4797880*
CHRYSLER      4797882*
CHRYSLER      K04797880
CHRYSLER      K04797882
RENAULT      7700849037*
zamienniki:
FE0053
brak
DELPHI

Zastosowanie Pompa paliwa, Hueco 133300 HÜCO w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa paliwa, Hueco 133300 HÜCO:

Krzysztof, Banino
2020-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2025-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.