Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mitsubishi PAJERO I (L04_G, L14_G) 3.0 V6 (L141G, L146G) (1988.11-1990.11) 141km » 133962 hüco
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero I (l04_g, L14_g) 3.0 V6 (l141g, L146g) (1988.11-1990.11) 141km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa, Hueco 133962 HÜCO

133962 Cewka zapłonowa, Hueco HÜCO
hüco 133962
Cewka zapłonowa, Hueco 133962
133962
144.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

133962

producent:

HÜCO

Status produktu: w przygotowaniu
Gwarancja5 lata gwarancji
nr EAN4044079339629

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Hueco 133962 HÜCO

Cewka zapłonowa pasuje do: DS DS 3, DS 4, CITROEN BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C3 / C3 ORIGIN III, C3 AIRCROSS II, C3 II, C3 PICASSO, C4 CACTUS, C4 GRAND PICASSO II, C4 II 1.2 01.13-
numery OEM:
CITROËN      9675390980
OPEL      3639845
OPEL      9675390980
PEUGEOT      9675390980
CHEVROLET      3639845
DAEWOO      3639845
PONTIAC      3639845
BUICK      3639845
CADILLAC      3639845
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Hueco 133962 HÜCO w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.