Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mazda DEMIO (DW) 1.3 16V (DW3W, DW19) (1998.08-2003.07) 63km » 134019 hüco
wybrany samochód: 
Mazda Demio (dw) 1.3 16v (dw3w, Dw19) (1998.08-2003.07) 63km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa, Hueco 134019 HÜCO

134019 Cewka zapłonowa, Hueco HÜCO
115.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

134019

producent:

HÜCO

Status produktu: Normalny
Gwarancja5 lata gwarancji
nr EAN4044079340199

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Hueco 134019 HÜCO

Cewka zapłonowa pasuje do: CHRYSLER 300C, 300M, CONCORDE, PACIFICA, DODGE CHARGER, INTREPID 3.2/3.5 10.92-11.12
numery OEM:
CHRYSLER      00K04609088AC
CHRYSLER      00K04609088AG
CHRYSLER      00K04609088AI
CHRYSLER      04609088AB
CHRYSLER      04609088AC
CHRYSLER      04609088AD
CHRYSLER      04609088AE
CHRYSLER      04609088AF
CHRYSLER      K04609088AD
CHRYSLER      K04609088AE
CHRYSLER      K04609088AF
CHRYSLER      K04609088AG
CHRYSLER      K04609088AH
CHRYSLER      K04609088AI
DODGE      00K04609088AG
DODGE      04609088AB
DODGE      04609088AC
DODGE      04609088AD
DODGE      04609088AE
DODGE      04609088AF
DODGE      K04609088AF
DODGE      K04609088AH
DODGE      K04609088AI
zamienniki:
DMB2063
brak
LUCAS ELECTRICAL

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Hueco 134019 HÜCO w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.