Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Honda CR-V I (RD) 2.0 16V 4WD (RD1, RD3) (1995.10-2001.12) 128km » 138035 hüco
wybrany samochód: 
Honda Cr-v I (rd) 2.0 16v 4wd (rd1, Rd3) (1995.10-2001.12) 128km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Hueco 138035 HÜCO

138035 Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Hueco HÜCO
148.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

138035

producent:

HÜCO

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaOE LUCAS
Gwarancja5 lata gwarancji
nr EAN4044079380355

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Hueco 138035 HÜCO

Moduł zapłonowy (3 pin) pasuje do: NISSAN PRIMERA, STANZA 1.6/1.8/2.0 08.81-07.02
numery OEM:
FORD      F02Z12A297B
FORD      F3XY12A297A
FORD      F3XY12K072A
MITSUBISHI      J131
NISSAN      220200B000
NISSAN      2202053J10
NISSAN      2202053J20
NISSAN      2202055Y00
NISSAN      2202056E11
NISSAN      2202056E16
NISSAN      2202056E17
NISSAN      2202070J00
NISSAN      2202071J00
NISSAN      PRW1A
NISSAN      PRW2
NISSAN      PRW2A
NISSAN      PRW3
zamienniki:
940038546010
brak
MAGNETI MARELLI
DAB132
brak
LUCAS ELECTRICAL

Zastosowanie Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Hueco 138035 HÜCO w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.