Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mazda 6 Furgon/kombi (GJ) 2.2 D AWD (2015.04-2016.05) 175km » 138401 hüco
wybrany samochód: 
Mazda 6 Furgon/kombi (gj) 2.2 D Awd (2015.04-2016.05) 175km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Hueco 138401 HÜCO

138401 Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Hueco HÜCO
79.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

138401

producent:

HÜCO

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaOE BOSCH
Gwarancja5 lata gwarancji
nr EAN4044079384018

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Hueco 138401 HÜCO

Moduł zapłonowy (7 pin) pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 155, 164, 33, CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, SAXO, XANTIA, XSARA PICASSO, ZX, FERRARI 348 TB/GTB, 348 TS/GTS 1.1-3.8 01.89-08.05
numery OEM:
ALFA ROMEO      605581530
BMW      12141461441
CITROËN      594554
CITROËN      96073612
CITROËN      9607361280
FIAT      605581530
FIAT      60809477
FIAT      7648798
IVECO      7648798
IVECO      764898
LANCIA      605581530
LANCIA      60809477
LANCIA      7648798
OPEL      1208074
OPEL      90444650
OPEL      90449574
PEUGEOT      594554
PEUGEOT      96073612
PEUGEOT      9607361280
PORSCHE      99360270600
PORSCHE      99360270601
FERRARI      137511
zamienniki:
V24-70-0026
brak
VEMO
0 227 100 201
brak
BOSCH
0 227 100 215
brak
BOSCH
DAB419
brak
LUCAS ELECTRICAL

Zastosowanie Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Hueco 138401 HÜCO w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.