Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Ford FIESTA VII (HJ, HF) 1.1 Ti-VCT (2019.10-???) 75km » 138403 hüco
wybrany samochód: 
Ford Fiesta Vii (hj, Hf) 1.1 Ti-vct (2019.10-???) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Hueco 138403 HÜCO

138403 Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Hueco HÜCO
190.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

138403

producent:

HÜCO

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaOE BOSCH
Gwarancja5 lata gwarancji
nr EAN4044079384032

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Hueco 138403 HÜCO

Moduł zapłonowy (7 pin) pasuje do: VOLVO 960, 960 II, S90 I, V90 I, ALFA ROMEO 164, FERRARI 456 GT/GTA, 512 TR, OPEL CALIBRA A, VECTRA A 2.5-5.5 08.90-06.04
numery OEM:
ALFA ROMEO      60562702
FIAT      60562702
LANCIA      60562702
OPEL      1237539
OPEL      90444189
OPEL      90462248
VOLVO      1367776
VOLVO      31441262
FERRARI      138225
zamienniki:
0 227 100 208
brak
BOSCH
DAB425
brak
LUCAS ELECTRICAL

Zastosowanie Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Hueco 138403 HÜCO w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.